you thought you had it coming

jag har fått svar nu. från nz-familjen. "vi vill inte bränna några broar än, men vi har en tjej på gång som vi trivs bra med. du är fortfarande intressant men inte på första plats. men det kan bli aktuellt att träffas framöver om det inte funkar med den andra tjejen." kul, verkligen askul :(
så nu ska jag ägna mig åt lite panikartat jobbletande så att jag har en inkomst i sommar och kan spara ihop till la i höst. för ngnstans ska jag tamigfan! bort.

sen måste jag be er om en sak, å min mammas vägnar liksom. dels, är dt ngn som har en sån där bärbar cd-spelare, typ freestyle eller vad dt heter, som hon kan få låna eller köpa av er? och dels, är dt ngn som kan ladda ner filmen australia till henne? vore gulligull om ngn ville ställa upp.

nu ska jag deppa lite och kolla platsbanken. puss, eller ngt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åk med mig!!!!

2009-03-09 @ 09:35:30
Postat av: Lisa

ja, till australien!



underbarttttttttttt

2009-03-09 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0