don't let me stop you

fjutt.
skitmysig gårdag, förutom grovstädet på fömiddagen. men skönt att få dt gjort också. tog en dusch och sen kom josie och hämtade mig vid två. vart bowling med lite släkt och sen middag. sushi (första gången jag äter sushi, cred till mig) och ngn stek och potatisgratäng efter dt. typiskt min familj att överdriva som fan, love them! sen fick jag skjuts till gottsunda och johan och mostafa för krök. drog vidare till johan rätt tidigt för efterfest. sprang även på jocke där utanför så han hänkade, gick sen hem tillsammans med honom. när jag kom hem började jag kolla på slumdog millionaire. oh my, SE!
somnade dock efter mindre än en timme så jag kollade klart på den idag efter infomötet.
imorrn ska jag antingen börja dagen med 4 km på rullband eller en timme med körkortsskivan, my choice. sen kmr petra hit och dt blir lite projektarbetsjobb och sen körlektion. petra lär ju stanna kvar här hemma medans för vi ska fortsätta redigera när jag kmr hem igen.
men nu, nu ska jag poppa popcorn och kolla på wipeout.
puss och kram!

förlåt för sämsta inlägget på länge.

Kommentarer
Postat av: petra

fattar inte att du klagar så mkt över att ja älskar sushi när du inte ens smakat.. :O

2009-03-15 @ 20:30:29
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0