we used to be just like twins, so in sync. the same energy now's a dead battery. used to laugh 'bout nothing, now you're plain boring. i should know that you're not gonna change, 'cause you're hot and you're cold.

ett par timmar i knurran liksom,
såhär kan dt se ut.

24 kronor och en timme efter skolan anlände vi till knutby. första intryck: luktar bajs. lisa varnade om att jag inte skulle vara rädd för en förändring på den fronten eftersom hela byn är bajs. vi traskade till martina för att hämta kniven i hjärtat och sen vidare till lisos farmor och farfar. sen åkte vi hem till liso själv för lite käk och snabbt ombyte för fröken själv. fotbollsträning stod på schemat.

när vi kom hem blev dt godis, sourcream&onion, cheez cruncherz och tre timmars film. sen däckade vi totallt och när vi vaknade imorse blev dt frulle, tandborstning, fixi och sen fick jag skjuts hem av hennes mamma för att de skulle se sirius-edsbyn på studan.

rågos.



nu har jag för bara ett litet tag sen kommit hem. eftersom jag var tvungen att installera om msn så vart dt såklart den nyare varianten som jag tyvärr inte förstår mig på alls. ska nog käka lite tidig middag snart och sen börja tänka på att fixa sig för kvällen. blir karatefylla med malin och co, och kanske wallström. gonna be great.
som ni kanske lägger märke till så vart dt helt ändrade planer för detta veckoslut. i torsdags var jag bara hemma, igår åkte jag direkt med hem till lisa, ikväll blir dt utgång, imorrn ska jag till wallström och på måndag blir dt jossan, anderssons och projektarbete. sådär, nu vet ni.

och alex, du är väl förjävla härlig själv!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0