här ta min hand-gå med varann-jag menar allvar-en tjej som dig-ska ej gå själv-det är mitt ansvar

aahmen hörrni,
drar man en people så är dt väl klart som fan att man inte åker hem och sover när de stänger.
inte om man heter malin inte.
om man heter malin, då drar man en efterkula med byz, headline och json på hotellet.
lite adam tensta dyker upp och är nykterist.
lite managers som däckar här och där.
om man heter malin, då traskar man hem vid halv sex med ont i fötterna och ett leende.

aahni, dt är så man gör dt om man heter malin.
(ursäkta dåliga mobilkamerabilder)
annars då, hur har ni spenderat helgen?
känns rätt bra att jag ska till wallström ikväll
på lite bakisaktivitet och sen sova där.
måndagar är min nya söndag, och jag gillart.
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Adam

schteeek! :)

2009-03-08 @ 16:08:22
URL: http://latchforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0