she's dancing in the video next to 50cent

jag är så sur. sickan är så jävla uppkäftig. tror att han är så jävla mkt. vill bara få honom att fatta att han inte ska vara så jävla bry mot mig eftersom jag i princip kan svälja honom för att han ska sluta. nej okej riktigt så här illa är dt inte, dt är ju faktiskt en fisk vi snackar om.
men fan vad han muckade när jag kollade in i skålen imorse.

nog om dt, jag har nu precis gjort min första friskisbokning. ska dra en skivstång med mamma om ett par dagar.

just dt, känner att jag hann med mkt igår.. dt vart först promenad med mamma ner på stan för att köpa större fiskskål till sickan (han fick även en orange kompis), hittade ett par jeans och ett tublinne (haha) på gina, åkte hem och böt om, träffade josefine en sväng, åkte med mathilda och kollade på mina gamla tjejer när de knullade whatever de nu hette med 2-1, åkte hem och åt, kollade på en film och sen somnade jag typ.

ojoj, klockan är mkt.
dags att göra sig klar och
sen sticka iväg på halkkörning.
vi hörs och ses och allt sånt,
puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Adam

d'nice! :)

2009-03-02 @ 12:37:47
URL: http://latchforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0