i have to block out thoughts of you, so i don't lose my head

både sanna och petra har nu skrivit om att ta en "vit månad" i två veckor, fram till kryssningen. till och med min mamma kommenterade idag att dt kanske hade blivit lite mkt alkohol på slutet. så den trenden tänkte jag haka på. kanske känner såhär bara för att jag är extrembakis idag, men jag ska verkligen försöka hålla dt. kmr bli mkt ändå sen med skivor och så. plus att jag är luspank, så dt här är nog ett smart val.

gårdagen, otroligt knasig kväll men jag kan inte annat än säga att jag hade så jävla roligt. "malin malin, jag kissade på ditt kiss i landstingts trappuppgång! fan vad vi är lika, jag sa dt till denise idag" ahahaha natten slutade iaf med picknick i min säng.

kommande kväll då. tänkte se klart på en film som jag började på häromdagen men där jag somnade efter halva. sen ska jag ta mig ut till tierp för film och superchill med alex och lisa. morgondagen är lite oklar, blir förmodligen till att fira persiskt nyår på dagen och sen ska såklart mina absolut finaste tjejer komma hit och käka middag och umgås heeela kvällen! jag saknar er <3

nej, ska hjälpa mamma med tvätten nu.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0