hör du sången dom spelar på radion? varje ord verkar handla om dig.

dt är mkt nu. otroligt mkt. men exakt precis i detta nuet,
ska jag inte göra ngt annat än gosa ner mig i soffan med mamma och lite popcorn.


imorrn , heldag i skolan, ska lämna in datorn för ghost, jobba med projektarbetet, skriva på och häfta ihop 30 cvn.
på torsdag ska jag övningsköra och träna innan skolan för att hinna med, sen ska jag ner på stan för att lämna alla bajscvn och rusa upp på anderssons för att boka lite grejer och fråga lite saker. ska även se till att göra klart vart min studentmottagning ska hålla hus. sen hem till wallström på kvällen+natten för vänner och popcorn.
fredag, skola, träna, fest
lördag, heldygn (?) med liso <3



dt är jobbigt när dt är mkt, men dt är så jävla bra också!
dt man inte dör av gör en starkare säger dem. och inte fan kan jag dö nu.
vi ses. och krya på dig moistois!

Kommentarer
Postat av: Sanna

går vi inte i skolan på fredag?

2009-03-03 @ 21:06:00
Postat av: Moa

fan va dit liv rullar, medans mitt har hackat upp sig och står stilla. jag lever i min egna lilla bubbla....då det är jobbigt att bara gå upp för trappor, NU är du säkert i bättre form än mig hehe.

Tack för kryet, ska försöka bli männsika igen!

2009-03-04 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0