don't hate the player, don't hate the game. hate the troop man we take all blame, that you got no money, you got no fame, that you got no honeys, you got no name!

åh mois, jag saknar dig också! och klart dt känns haha några muskler vet jag inte om jag har fått än, men jag ska definitivt köra skivstång igen så till sommarn kanske :)


FEMTON ÄR DU?
1. Är du snygg? nej
2. Är du fet? nej
3. Är du smal? ja
4. Är du en sportfåne? ja
5. Är du rolig? klart
6. Är du sjuk? i huvudet
7. Är du feg? nej
8. Är du törstig? nej
9. Är du 15 år? nej
10. Är du rik? nej
11. Är du fattig? ja
12. Är du smart? ja
13. Är du shoppingsugen? ja
14. Är du retsugen? ja
15. Är du saknad av någon? hope so
FYRA SKULLE 
1. Skulle du vilja vara längre? nej
2. Skulle du vilja väga mer? lite kanske
3. Skulle du vilja träffa en kändis? ja
4. Skulle du dricka dig full nu? nej
SJU KAN 
1. Kan du vifta på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? arå
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? ja
6. Kan dina vänner lita på dig? absolut!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? har redan
TRE ANTINGEN ELLER 
1. Pierca tungan elr näsan? tungan igen
2. Vara seriös eller rolig? båda
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna
SVARA ÄRLIGT. 
1. Tycker du om någon just nu? många
2. Sol eller måne? sol
3. Vinter eller höst? sensommar
4.Soligt eller regnigt? sol
OM MIG 
1. Hur mycket är klocka just nu? 17.35
2. Vart vill du bo? överallt
3. Hur många barn vill du ha? vi får se
4. Vill du gifta dig? dagen jag blir kär vid första ögonkastet, eller med min backup när jag är 40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0