de kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete. men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen!

mediekom. pr för kortfilmsfestivalen. kanonkanon. kommit igång så in i helvete med dt nu.
lunch, pasta och kycklingsås. så jävla kanongott.
fotografisk bild. så jävla ännumer kanon. jag är så glad, och jag hoppas innerligt att uppgiften illustrera text ser lika bra ut färdigt som dt gör i mitt huvud.
och gud hur mkt jag älskar den här låten, och jag är egentligen inte ens ngt hellströmfan.

Kommentarer
Postat av: liso

ska jag bli överlycklig eller ska jag ramla ihop?! du har en håkan text som rubrik?? <3<3<3



"jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din"!!



2009-03-10 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0