yeah, in hollywoood they say there's no b'ness like show b'ness, in the hood they say, there's no b'ness like hoe b'ness you know? they say i talk a lil' fast, but if you listen a lil' faster i ain't got to slow down for you to catch up.

jag tänker börja det här inlägget med att hälsa till f, ha det alldeles underbart i portugal så ses vi i september!
och så hoppas jag såklart att m och s har det underbart i borlänge så ses vi i juli. m, du kan ringa exakt när du vill, vilken tid på dygnet som helst.

sen  vill jag önska m, m, m, m, h en trevlig resa till the big L med mig, tjoho.



vaknade för inte så länge sen och har sen dess käkat frukost och fört över pengar. ska strax hoppa in i duschen och sen packa. what to bring, what to bring? äh det löser sig.
smarre kommer snart också och lunchar med mig innan vi åker till matte. (ja vi har umgåtts 8 dagar i streck and we like it)

nice, puss!



let's rock 'n roll

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag älskar dig

2009-06-19 @ 12:43:34
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0