the word is on the street that the fire in your heart is out

kan man bli mer lyckade än vad jag och maria är?
tror vi är ganska svårslagna. partyanimals är nog ett rätt beskrivande ord. som vi dansade igår, vi har helt vilda. tryckte bort folk så vi hade halva dansgolvet för oss själva haha och folk stod och kollade på. skönt att vi inte är sånna som skäms!
bjudna på fördrink (eftersom vi var där när man egentligen inte fick komma in utan inbjudan) och bjudna shots av bartendern, vilket vi gillar. dock väldigt synd att de flesta under 20 blev nekade. jag och maria fick alltså köra kalaskväll by ourselfs istället för med de andra. men det var kanske tur det, de andra hade nog inte hunnit med i vårt tempo haha



idag då, idag har jag inte gjort ett skit. trallat runt här hemma och bara varit. så himla skönt. och -vilket inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag har sovit den senaste veckan- somnade jag vid halv 3 och blev väckt för att käka middag för en timme sen. nu är mamma och jonas och hälsar på pumba och jag tänkte lägga upp lite bilder på face, tänkte börja med studentbilderna så får vi se hur långt jag orkar. är stört godissugen också så jag tänkte gå ner och köpa lite godis snart också :) jävligt gott ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Maria

bortsett från att det var en otrevligt ful bild så kan jag bara instämma, partyanimals nr 1. LÄTT SOM EN PLÄTT, älskart!

2009-06-25 @ 21:49:58
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Moa

Blev de godis? Du förtjänade att chilla idag! Kram. Älskar dig. Hälsa axel! Saknaden är enorm!

2009-06-25 @ 22:08:40
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0