it is like a preacher who only respects sunday morning, and not saturday night.



det går bra nu, kompis det går bra nu!

saknar stekiga zakynthos




tar sannas lista för att slippa göra saker jag borde.

Lovar du att vara ärlig? kanske
Du heter: malin
Smeknamn: mallan, brallan, frallan, malla, malan
Beroende av: chompisarna
Vad tror folk om dig? you tell me
Stämmer det? you tell me, igen
Vad säger du för att imponera på någon? citerar sanna: "med min otroliga charm och mitt underbara utseende"
Hur imponerar man på dig? med charm, muskler och snygga ansiktsdrag
Brukar du skratta för dig själv? klart, jag är ju roligast
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "retas lite bara :) jag tittar på filmen och käkar chips, du då mysis?"
Var bor du? eb, ghettot yao haha
Trivs du där: mjorå
Äger du några converse: fake
Sprit, cider, vin eller öl: beror på humör och aktivitet
Brukar du bli för full: händer
Vad har du för mobil operatör: tele2
Är du allergisk mot något: olika
Nästa mål i ditt liv: börja jobba
Hur svarar du i mobilen: inte fan vet jag, något logiskt som "malin" kanske..
Vem ringde du senast? jonas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jens, säger jag inte
Antal timmar sömn inatt: 9 eller något
Sov du ensam: mm :(
Brukar du komma i tid: nja, beror på vad det gäller
När mår du bra: när jag är med mina närmaste
När blev du fotad senast: i fredags tror jag
Hur känner du dig nu: stessad och nervös
Vanligaste färg på dina kläder: ingen
Vad tycker du om fötter: ingen höjdare kanske men det beror väl på omständigheterna
Vad saknar du: staffan
Hade du en bra kväll igår: nae
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: jorå
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror ju på vad man gör på kvällen
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott: :( nej ..skivstång? haha
Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vi får väl se
Har du spytt offentligt: på offentlig plats, men inte så någon sett tror jag
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: samma som alla tjejer, runka, kissa och ha sex
Är du nöjd med ditt liv: ja, och den här sommaren ska bli den bästa i mitt liv! den här sommaren ska sätta på förra sommaren i rumpan.
Är du bortskämd: ja, fast jag har fötterna på jorden
Vad gör du i morgon: inget planerat
Vad är det värsta du vet? snorungar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? lite mer än jag borde
Vad längtar du till? london och los angeles
Har du bra vänner och äkta vänskap? yes mam
En speciell dag du minns: kommer ihåg många speciella dagar.
Hur gammal är du: 18
Om fem månader: har jag antingen ansökt till universitetet eller flyttat till england, dvs om jag inte fastnat i los angeles
Vilken tid gick du upp idag: halv 11
Vad ska du göra ikväll: kolla greys
Är det okej att gråta: upp till var och en
Laddar du ner musik och film från Internet: nej, har alltid varit tråkigt korkad när det gäller att förstå mig på sånt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: leva mitt liv fullt ut
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nja
När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på vad jag gjorde kvällen innan
Har du piercing: 8 st. två i vänstra örat, sex i högra, en i naveln och en i tungan. vill ha tre till i vänstra örat, en-två till i högra örat och en till i tungan.
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: i perioder kanske
Är du bra på att laga mat: inte en chans
Gillar du att dansa: dansa är det bästa jag vet, let loose
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: eh.. som de flesta kanske?
Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola
Vilken är din favoritglass: ben&jerrys chocolate fudge brownie
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: nje, älskar kinamat
Vad äter du helst när du ser på film: chips och godis
Bor dina föräldrar tillsammans: inte en chans
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: usch
Hur ofta tränar/motionerar du: lite olika, men iaf några gånger i veckan
Senaste låt du hörde: bring back truth - soldiers of jah army
Vad gör du på helgerna: hela veckan är helg numera ;)

Kommentarer
Postat av: Maria - svar på alla dina fina kom. haha

du är min bästa och jag gillar den sista frågan, respektive svar. Hör ditt asfniss dessutom :D

2009-06-10 @ 20:27:58
URL: http://mariakallman.blogg.se NY ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0