moas dag

gooodmorgon godmorgon.

har precis käkat frulle och sitter nu i sängen och ska göra iordning en karta till en vän. nice, jag - tjejen med kollen liksom. sen ska jag nog försöka hinna redigera några bilder innan jag måste börja fundera på packningen. klockan 1 ska jag träffa marre (igen haha) och sen ska jag hem och göra mig iordning och slå in paket. strax efter klockan 5 tar jag och hannah oss mot moa, med ett stopp hos madeleine.
utifall att moatoa läser det här innan kvällen är slut tänker jag inte skriva något mer (eftersom vi har överraskningar på gång). kanske mobiluppdaterar under kvällen ;) hahaha jag är så töntig, jag vet om det men det är så kul så jag skiter i det.

xoxo, malleballe


Kommentarer
Postat av: p

jag vill att alla ska känna sej välkomna i min blogg

2009-06-18 @ 11:42:09
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Moa

Aaah...ni gör mig spänd och nervös med superglad!!

:D

Puss finaste snyggaste Malin

2009-06-18 @ 14:34:55
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0