those were the best days of our lives

det finns inga ord som beskriver känslan som fanns i min kropp hela dagen igår.
och så fort den där känslan började tunnas ut lite var det någon som skrek "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN" och då var den där känslan där igen och pirrade i magen och gjorde mig alldeles skakig i knäna.


jag ska vara lite töntig nu och tacka några som gjorde min dag lite bättre.
mamma, som har gjort allt, ALLT, för mig och för min dag. ingen kunde gjort det bättre. jag hade en ros till dig också men var tvungen att ge den till flak-killen. du förtjänar hundratusen rosor!
jonas, min söte lille (läs store) jonas, jag vet inte ens vad jag ska tacka för. du är du, love på det.
pappa, som kom till utspringet med tårar i ögonen. du beter dig som bajs men det var kul att du kom, det liksom berörde lite.
jocke-anna-ossian, för att ni kom till utspringet fast det var stressigt och ni inte hittade. kändes så himla skönt att se er där! jag har saknat er.
moa-maria-hannah, wooooooooooooooooooooo. kan inte ens beskriva känslan när jag sprang ut där och hörde en välbekant röst skrika "malin" från höger, kollar upp och ser tre flin. ojojoj, ni kommer nog inte fatta känslan jag fick i magen av att se er där någonsin (läs om ett år haha). jag älskar er otroligt mycket och blev otroligt glad över att ni ville komma och fira med mig, även om det bara blev en kortis. så himla otroligt mycket kärlek ska ni ha, ska pussa på er så mycket nästa gång vi ses! (vi ska till LONDON BABY, amazing)
josefine, för att du ställer upp och gör som jag tvingar dig hahaha favoritkusin?
alla på mottagningen, varenda jävla en av er (även om jag både tror och hoppas att ingen av er läser här). vad ska man säga liksom. min släkt. klart som in i helvete att ni skulle vara där och fira, i love you! familjen går först, och det är ni som är min familj!
klassen, oj den är ganska svår. 3 år. trodde väl aldrig att jag skulle börja kalla så många av er för mina vänner (för mina närmsta vänner till och med) när jag satt där i ringen första dagen i ettan. och även om jag inte grinade en endaste liten tår igår så kommer jag att sakna de flesta av er. såklart. längtar till reunion, kommer nog inte gå många veckor innan någon styr upp en sån. grill, eller vad sa vi?
                                                                                        freakshow --->
melle, såklart i helvete ska du ha ett eget tack din lilla fitta. även om det inte riktigt blev som vi tänkte oss där på kvällskvisten så hade jag sjukt roligt. nästa gång ska jag inte ha ont i fötterna, det lovar jag. då ska jag dansa sönder dig tills jag svettas ihjäl haha



nu ligger jag här i sängen och käkar kladdkaka, grädde och jordgubbar till frukost. precis som jag tycker att alla borde göra när de vaknar upp dagen efter de tagit studenten.
åh så underbart.
FY FAN VAD JAG ÄR BRA.

Kommentarer
Postat av: Moa

Min gosigaste lilla bästa MALIN!! Du var sååå fin igår, och nöjet var minst lika mycket på min, hannah och marias sida :D Att se dig springa ut där i ditt lockiga snygga hår och bara lee!!



Har du kladdkaka över?? ;)



Massa pussarochkramar (LONDON 14 dagar)

2009-06-06 @ 11:35:23
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: Melina

TACK SJÄLV älskade lilla du! Jag hade skitkul och det var nog lika bra att du hade ont i fötterna, för nu idag har jag så ont i mina ben och fötter själv, så hade vi inte slutat dansa hade jag nog haft ännu ondare! PUSSPUSS älskling

2009-06-06 @ 12:10:23
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: Maria

Du var så fin igår så jag vet inte vad jag ska säga, du vet att du är bäst och du är värd varenda liten kaksmula du kan få tag på i din lilla mysiga säng! PUSS OCH KRAM BÄSTASTE!



LOVELOVELOVE till tusen



(klart vi skulle vara där förresten, ingen tvekan)

2009-06-06 @ 12:54:56
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Adam

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! :) kände att jag behövde ge igen lite för din fina kommentar...



Fan va gott med kladdkaka föressten!

2009-06-07 @ 13:43:42
URL: http://latchforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0