the night was young, but so were we.

bästa mottot jag någonsin hört:
"livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande 'hoho, kan nån ge mig lift!"
lev ditt liv till bredden, för ingen kan göra det så bra som du.

ikväll blir det teatern tror jag. och ja, sen får vi se vart jag hamnar.
är så sjukt taggad på att få vara lite wild and crazy,
lite ung och dum.
don't drink and drive, smoke 'n fly.


later.


Kommentarer
Postat av: Sanna

aa men han till höger är så jävla sexig när han har uppsatt, mums på det

2009-06-13 @ 16:06:12
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0