tärningen är kastad, allting står på spel

hejhejhallå, hur är läget?
har tagit det så chill idag som man möjligvis kan. skönt ska ni veta.
sökt ett jobb tillsammans med sanna som jag troligtvis kommer få. så jävla tråkigt dock, men vad gör man inte för pengar?
käkat både frukost och lunch (make mama proud) och däremellan har jag läst glamour.
nu ska jag plocka lite i mitt rum så det inte är alltför stökigt. sen ska jag testa bräda på friskis för första gången och efter det ska jag hem och käka innan smarre kommer :)
sen får vi väl se om jag ska träffa virro ikväll också, om det inte blir alltför sent med maria.
pussenusse



hon sa att det gått tre veckor över tiden jag tänkte det är bäst att hon överdriver vadå dom pillerna du tar var dag hjälper inte dem ska du och jag ha barn jag menar jag har gig och du har ditt plugg det är väl bra med kids men nu är lite dumt men gynekologen säger att det finns riskeroOch psykologiska aspekter som trycker fan va lätt att vara efterklok ska det bli nytt liv för vi hade sex ihop jag menar jag kan inte ens planera en dag fram ett sånt ansvar kräver en fulländad man och det är långt ifrån jag och knappast du något att ångra någon dag inget vackert slut ett snabbt beslut eller du är inte säker bara ett sår till som kanske tiden läker
det kommer ordna sig det gör det alltid jo det löser sig så brukar allt bli det kommer fixa sig tillslut det är inget tvivel om fast nu känns skiten sur och flera mil ifrån det ordnar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0