one night of hunger

dagen blev inte riktigt som planerad. men ack så bra ändå måste jag säga.
skulle träffa moa innan jag gick till sthlmståget för att möta melle imorse. när jag är på väg ner på stan ringer hon och säger att hon spyr (rätt åt henne, fyllesvin) så istället för att bara hälsa på moa blir det några timmar på stan med henne :) var och kikade lite på stiletto run och raggade till oss goodiebags, i like it.
moa skulle hem vid 3 och då tänkte jag chilla med johan och jens tills min buss kom. slutade med att vi satt på carlphilip tills jag skulle till melle. sprang in i fredrika på stora torget så vi tog burren tillsammans. vi kmr dit, slickar kladdkaksskålen och beställer pizza tillsammans med fredrik, sanna, alex, elin och frida och sen kollar vi på saw. vilken jävla freakshow haha
kom hem för inte allt för länge sen och nu har jag lite beslutsångest, ängeln på sjunde trappsteget eller vänner?
till er alla, från mig alla - en riktigt mysig kväll. tjohej haha
nej?
nej.
luring.

Kommentarer
Postat av: elin

skojaru? nej? det var ett skämt va?

2009-06-07 @ 02:16:43
Postat av: Sanna

hahah

jag bara skämtade. jag har inte en blå strumpa



det är som en stor boll av skratt

2009-06-07 @ 11:53:16
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0