now dance, fucker, dance - man, he never had a chance!

uppe med tuppen, yes sir.
har käkat frulle, klätt på mig och varit ute och plockat blommor redan. ska strax åka ner på stan och köpa jordgubbar för hela slanten. idag är dt mkt, allt ska fixas inför imorrn.
shit, tänk alla år man har tänkt att när man tar studenten då är man stor och vuxen och dt är så många år kvar dit att jag säkert hinner dö innan dt händer. men den dagen är här nu.
den dagen är imorgon.
när fan hände det?


Dagens vill ha: sol och mer än 20 grader.
Dagens klädsel: grå stickad klänning, converse och skinnjacka
Dagens smink: väldigt lite
Dagens frisyr: lilla my
Dagens händelse: vakna?
Dagens låt: you're gonna get far kid, igen haha :)
Dagens planer: lunch med klassen+näslund, avslutningsmiddag, fixa inför imorrn
Dagens saknad: som lisa, det var bättre förr
Dagens dummaste: att staffan är död och inte kan vara med när jag tar studenten
Dagens sjuka: bortskämd
Dagens roligaste: vi får väl se vad dagen har med sig
Dagens favorit: min mamma
Dagens köp: jordgubbar
Dagens godis: inget
Dagens humör: som vädret
Dagens ord: waaaaaaaau

Kommentarer
Postat av: Maria

SHIT DU TAR JU FAKTISKT STUDENTEN :O LILLA DU

2009-06-04 @ 15:39:44
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0