love, it cross all lines.

hej hopp snopp.
sitter här i sängen och har lite beslutsångest.
förkrök och utgång a la malin&malin-style,
supa bort sina sorger -
eller chillkväll hemma med mamma och en film.

båda känns himla lockande just nu.


idag har jag myst med smarre hela dagen, legat och solat på min bakgård och läst och pratat och käkat våfflor till lurre. undra hur många dagar vi är uppe i nu? imorrn ska vi ses igen i alla fall, då blir det bad med gänget för hela slanten. superskönt i den här värmen liksom. och på kvällen ska jag kanske träffa mellepullan.

om jag ska ut så borde jag nog börja fixa mig nu..
fan, what to do?
pk













Kommentarer
Postat av: maria

kommer sakna dig nu mallis... :( hur ska vi klara oss utan varandra?



(btw jobbar jag mån-fre, kommer hem på helgen och sen är jag ju hemma nästa vecka liksom)



HAHAHA

2009-06-28 @ 19:08:06
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0