i'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt

jaha ni, kan ju tala om att det blev en utgång i förrgår after all.
och jävlar vilken utgång. malin och malin, brukar inte gå fel då.
eller så är det just fel det går, men kul har vi. och fulla blir vi.

gick upp rätt tidigt igår trots att jag ville spy upp mig själv.
tog mig till preem för att möta smarre och sen cyklade vi och hämtade upp matte på vägen mot lyssnaängen. blev sol och bad hela dagen och vid 2 kom mojsan också. jag låg där och stekte mig själv i mitt illamående från klockan 11 på förmiddagen till klockan 6 på kvällen. sen åkte jag hem och vände för middag hos olle innan jag åkte till melle för mys.
somnade så fort jag klev innanför dörren.
vaknade tidigt imorse för att träffa pappa och sen åkte jag hem och väntade på petra. somnade igen, skönt. petra kom, käkade lunch, försökte fixa att skriva bilderna till skiva -funkade inte. nu har tetran åkt och jag sitter och käkar chirre och funderar lite på vad jag ska göra. snackade med melle om att åka och bada så borde väl ringa henne och kolla läget.






jag klagar inte.


Kommentarer
Postat av: Moa

Imorgon kör vi mallan!



vad är chirre, chips/chlips? (:

Blev heldag för mig idag igen...steeekt (:

2009-06-29 @ 18:56:20
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0