you might regret what you let slip away

tjenare bloggen.

blev en kortis på stan igår som jag talade om, en tröja rikare cyklade sedan jag och moa mot lutis för att handla lite texmexgrejer (samt saker till "hemmet" hahaha). när alla tre (mmm) hade ramlat innanför dörren hemma hos moa började vi myslaga nachos, det är så vi kallar det när vi bara myser fram maten och inte stresslagar den :) satte oss sedan i soffan och åt. och åt och åt och åt. herrejesus, trodde jag skulle spricka. och moa blev illamående. skönt haha
vaknade och käkade frulle imorse vid 11-halv 12 innan vi tog oss ner på stan igen. det blev ett par svarta jeansleggings, ett linne med djup rygg och en sub för min del. känner mig himla nöjd, även om kontot nu är tömt. hoooo arbetslös and i like it. faktiskt så gör jag det, jag känner inget behov av att jobba just nu. jag har pengar så jag klarar mig och jag leker med livet. har tillräckligt mycket för att kunna leva en månad i los angeles utan att snåla och kommer då ändå ha nästan 10 000 kvar på kontot när jag kommer hem. känns som en helt okej budget. så även om mamma suckade lite när jag kom hem med nya grejer så är jag som sagt en väldigt nöjd tjej.

dagens rekommendation: gör som jag, lek med livet. det är för fan sommar och härligheter. uppsalas uteliv är lite mer levande än vad det brukar och även om det inte är stekhett ute så kan man gå i shorts och tisha utan att frysa. så folk, njut av att ni lever och har det bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

en liten boost på morgonkvisten är alltid bra. jag kan när jag vill :))

2009-07-05 @ 17:42:46
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej tjejen!

Vad ska du göra idag?

Hör av dig!!

2009-07-06 @ 10:16:46
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0