big words to make up for smaller things

tjena mittbena!
guhuhu. ossian <3 underbarare får man leta länge efter. och om tre månader kommer lilla bianca till världen också :) ih, så lycklig!

blev upphämtad i väsby vid 2tiden igår och åkte sen hem till sumpan och umgicks och lekte. blev revbensspjäll, majskolv, korv, bulgur, bröd, sallad, vitt vin, ginger ale och lite sånt till middag (grymt gott) och sen blev jag skjutsad in till stan för utgång med smarre. började på nivå22 (1 shot+1 cider=45 kr, 2 öl = 50 kr) och gick sen vidare till mosaik där vi mötte upp hannes +grabbar (+tina). chillade där ett tag innan vi kom på den geniala idéen att gå hem till en av killarna, hämta en basketboll och sen dra oss vidare mot vasaparken för lite basket. blev 21an och match.
slutade med att jag och marran tog en bulle tillbaka till jocke för ett par timmars sömn innan frukost och hemfärd.

nu halvligger jag här i soffan och kollar på yesman och käkar sallad. och dricker vatten direkt ur tillbringaren. ska chilla vidare ett tag nu innan jag ska plocka ur diskmaskinen, fixa naglarna och välkomna matte.
ikväll blir det couscous, kyckling och uncle ben's. i can't wait.
puss och love


ps. sickan fick sen frukost idag, typ brunch haha





har nyligen kommit fram till sumpan och leker lite med ossian. jocke går förbi.
ossian - "pappa, kolla min faster har kommit hit"

sitter och käkar frukost med maria, jocke, ossian och två byggarbetare när anna kommer ut på altanen.
ossian - "mamma, min faster har vaknat nu"

bild från 2007


Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ SÖT UNGE!!! :)



Gillar gårdagen!

2009-07-23 @ 15:50:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, så jävla söt.

2009-07-23 @ 17:01:24
Postat av: p

åh

2009-07-24 @ 18:43:48
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0