as long as she's on her knees

oh jesus.
vart ska jag börja?
jag var ju hos martin igår. verkade lite lamt först med ganska lite folk. men det blir vad man gör det till är min och malins inställning. drack vin utav helvete och rökte både det ena och det andra och badade sen från hans egna brygga. shit pommes, jag vill också ha en egen brygga!
vid halv tio imorse skulle jag ta mig hem. kände mig så äcklig och ofräsh att tanken på att vistas bland folk fick mig att vilja spy så att ta bussen och byta på stan kändes som en ganska jobbig grej. som tur är har jag en ängel. smarre kom som en prins på sin vita springare (i sin gröna bil) och hämtade mig. t a c k !
kom alltså hem vid 10 och då käkade jag lite frulle med mamma innan jag stupade i säng igen. vaknade nu för lite mindre än en timme sen och käkade lunch. och nu sitter jag här. ska bara chilla tills josefine kommer hit. då ska vi åka och hälsa på farmor och sen får vi se vad som händer.




det virrvlar runt så mycket tankar i mitt lilla huvud just nu. och jag kan inte sätta ord på de tankarna. även om jag kunde det så vet jag inte om jag skulle skriva ut dem här. jag är lite nervös i alla fall, och imorgon kommer jag säkert gå runt som på nålar om jag känner mig själv rätt. jag fattar inte, vad är tanken nu? uäh, jag vill kräkas upp mig själv.
och tusen tankar till mathilda. jag vet att man brukar säga "jag vet precis hur det känns" utan att det riktigt stämmer fullt ut. det kanske det inte gör nu heller, men jag tror jag vet jävligt nära hur det känns. och som jag sa till dig, behöver du något - vad som helst, så tveka inte att höra av dig. love!

kommer du ihåg det här?
en sommar för några år sedan, i sthlms skärgård.
tror tim föddes en vecka senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0