i act like shit don't phase me, inside it drives me crazy

hej hej hallå (a la timb)
blev bakisaktiviteter hos melle igår med henne, fredrik och sanna. pizza och popcorn och godis och saft. jag klagar inte! sen tog jag och sanna sista bussen därifrån för att åka hem och sova. trodde jag ja...


mamma hämtade upp mig imorse och så åkte vi till gränby och kikade lite. kom hem för en stund sedan och har sedan dess bara käkat lunch och spelat lite ukulele. det börjar fan arta sig ordentligt med im yours nu :) kanske inte är så stor bedrift eftersom den är enkel som fan, men vadå? man måste ju börja någonstans heeeeeeeeeeeeeeehaha

ikväll ska mamma ut och käka middag på restaurang (min mammas liv är mer intressant och aktiverat än mitt? om ni undrar varför jag skriver om vad hon ska göra liksom haha) och jag ska träffa tjejerna. åh mina fina, sköna älsklingstjejer! alla är hemma från sina små äventyr nu, utom madeleine som i förrgår åkte ut till skärgården. men imorgon kommer hon hem, och då ska vi ses :)


nu ska jag stoppa ner student-tackkort i kuvert och sen spela lite mer ukulele haha
with love and care,
malleballe

Kommentarer
Postat av: Moa

Imorgon lördag, lär vi styra nått mot kvällningen...sex/sju!! Bangar inte!



Pussis

2009-07-10 @ 13:57:27
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: Sanna

trillingarna:)

2009-07-10 @ 14:00:36
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: p

jag ser ut som en tomte

2009-07-10 @ 17:07:09
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0