i don't mind if you don't mind, 'cause i don't shine if you don't shine.

en del människor är så olik som man trodde de skulle vara. en del människor har sitt synsätt på saker och ting, och vägrar se situationer från andra perspektiv. och det är synd att det gäller just dig. jag trodde verkligen inte det om dig.
jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra. även om du inte vill se det från mitt håll för att förstå så måste du släppa det som varit, annars kommer vi aldrig kunna gå vidare.

jag hoppas att jag har dig vid min sida i många, många år till. tre gånger, fyra gånger, fem gånger längre än vad vi redan känt varandra.
vi lärde oss småbarnssaker tillsammans, snorungesaker. bus.
äta granbarr och ha snigelfarm och bygga en snögrotta som var större än oss. panta stora sopsäckar med ölburkar och köpa godis för flera hundra kronor. prata om ingenting, flera timmar i streck.
sälen, gotland, mora, uppsala, sthlms skärgård, östersund. i en pulka dragen av en tax eller bakom gunde(?haha) på en snöskoter.
sova på madrass nedanför sängen.
vi har växt upp med 25 mils avstånd, tillsammans.





...
jag tvivlar på dig nu.
bevisa mig fel, snälla!

för jag orkar inte längre.

Kommentarer
Postat av: Melina

<3 hjärtesnuffsi!

2009-07-19 @ 23:18:18
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0