took an oath that i am going to stick it out until the end

jag har precis fått reda på en alldeles hilarious grej.
sitter och skriver ner nödvändiga telefonnummer och sånt till folk i kalifornien när mamma kommer in med ett litet "släktträd". ser då att en av min min morfars pappas brorsas döttrar hette *trummvirvel* betty pillifant. hahahaha hur crazy är inte det? pillifant eh heh hahaha det plus den goda matlukten som kommer från köket just nu gjorde garanterat hela min dag!
oooiiih, can't wait. 21 dagar tror jag vi är nere i nu, men jag ska inte tjata.

annars då, kvällen hos joel igår var mysig och jag och sanna körde nyktert. väldigt moget om jag får säga det själv. man kan ha kul utan alkohol haha
och nu sitter jag här och väntar på att mamma och mats ska pilla klart med maten så vi kan äta, jag är hungrig som en varg. ska nog gå och duka lite och göra sallad tror jag, för att slippa sitta här och lyssna på kurret i magen.

love you, xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah

2009-07-26 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0