men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

gumurrun.
hur står det till där på andra sidan skärmen?

igår var jag och badade (såklart, och som jag faktiskt redan sagt haha) med sanna, moa och melle. stekte till strax efter sex och sen hände massa hemlisar. hoooooooooo

nu sitter jag här hos sanna i alla fall och har nyligen käkat frulle. tror det blir en lugn dag idag och ikväll ska jag ut. såklart jag ska ut. med min favoritlisa i hela världen till råga på allt. fan vad skönt det ska bli.

love, det vet ni.

Kommentarer
Postat av: fred to tha rika

hooooooooooo, uppdatera mig. jag vill veta hemlisar..det ar det jag lever for har nere, fa veta all smaskighet hemifraaan. :(:(

<3

2009-07-04 @ 15:40:12
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0