damn i like the way you move

hej blåkhen.

försov mig imorse så var tvungen att skjutsa mig själv och mamma till sunnersta. mötte petra och gick för att träffa de flesta inblandade inför morgondagen. känns helt okej, lite långt arbetspass men vafan - man lever bara en gång.
åkte sen ner på stan för att sällskapa petra. slutade i att jag blev kär i ett par skor (som jag såklart inte kunde låta bli att köpa) samt kom hem med två klänningar/linnen med cool rygg.
det är farligt att ha pengar.

nu har malte varit här och fikat nyss. vi har busat och kittlats och hoppat i sängen och skrubbat upp knät och visat alla tappade tänder. ni vet sånt där man ska göra när man är fem år :)


ikväll ska jag till melina och hälsa på, min alldeles egna lilla mellemus. blir nog mys en liten stund innan jag måste åka hem igen så jag hinner sova innan morgondagens 11timmarsjobb. inte att leka men, men det ska bli kul. efter det ska jag åka raka vägen till partay a la pride. ska bli himla roligt faktiskt haha watch out for lesbos!

kisses, <3



ett par favoriter



Kommentarer
Postat av: Maria

Men puss på dig. Det låter himla mys med mys (haha) ikväll och himla kul med jobb imorn och himla galet med pride på kvällen :D JAG GILLAR DEJ.

2009-07-31 @ 19:44:42
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0