by now you should've somehow realized what you gotta do

det var fan inte igår.
i förrgår? haha

hej hopp snopp


har precis kommit hem från vaxholm, resarö där jag stekt och druckit fina vindrinkar och somriga öl 24/7. vi har myst, badat, varit lite galna och käkat apgod mat. åh så härligt. jag älskar madeleines sommarstuga. årlig aktivitet? J A R Å

ska kirra mig något att äta nu och sen hoppa in i duschen. planerna för kvällen ser än så länge väldigt luddiga ut. har lovat bort mig till lite för många. alternativen är:
1, grillfest hos jens
2, birger med lisa och malin
3, victor
4, öl med melle, fredrik och sanna
(5, salt med matte och lindmark + folk)



börjar bli lite hungrig nu och jag har ingen aning om vad vi har i kylskåpet. dags att gå på jakt efter något att stoppa i magen. puss och kram
ps. malte hade sagt till sin mamma att jag var söt. waaddap, jag måste vara universums coolaste.

Kommentarer
Postat av: Moa

You are back in the track!!

Kuligt, eller kanske ruuuligt!



Ses imorgon snutt!

malte, haha <3

2009-07-15 @ 21:15:02
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: Hannah

du är coolast!

2009-07-15 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0