before the cool done run out I'll be givin' it my best test

god morgon!
eller ja, god dag kanske man borde säga vid den här tiden.

blev birger igår, som alltid nuförtiden.. det var helt okej där men jag och tjejerna drog ganska tidigt. maria hemåt och jag och malin mot efterfest. skönt att det regnade som ett as haha men var det något vi sket i ...
tror det var den sämsta efterfesten jag varit på på länge, skönt dock att johan var fullast av alla och roade som aldrig förr!

jag och malin snubblade väl in här hemma i morse någon gång för att sova ett par timmar. hennes syrra kom och hämtade henne här för ungefär två timmar sen och sen dess har jag käkat frulle och chillat.
och vet ni vad jag gör nu. håller på att lära mig im yours på ukulele. skitkul, och  hyfsat bra går det också.

annars hoppas jag att jag och mamma ska käka lunch snart, vi ska käka tacosen från igår. suuupergott!
nej, back to ukulelen nu! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0