baby when you’re not even yourself, i am on your side

okej, var en dag sen eller två nu som jag actually skrev något nu. förstår att ni undrar vart jag har tagit vägen.
igår var jag på spontanbio med s, the proposal blev det. sen åkte vi hem och sov.
idag har jag sorterat tvätt, bytt påslakan i sängen, dammsugit lite lägenhetsgolv samt plockat upp alla kläder från golvet och lagt dem där de ska vara haha nu tänkte jag gå ut och lägga mig på ballen och sola lite. någon som vill joina?
ikväll blir det kalas i fålhagen. maria, madde och jag tänkte dra dit och spana lite heee. känns bra med något annat än birger för en gångs skull.
love

ps. mammas svininfluensa är här för att stanna.
ps2. jag har bokat tatueringstid, ih!

Kommentarer
Postat av: Maria

:O WOW :D

2009-07-29 @ 18:27:11
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Moa

ps.3 Moa var också med i Fålis!



Tattoon kommer säkert bli grym!

2009-07-30 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0