your pain is painful and it's tearin' me down

tjolahopp.
idag är jag glad. idag igen.
har varit omsvärmad av folk jag gillar starkt.
vaknade bredvid peter (som i malinpeter haha) och chillade i min säng med henne till ca två, då åkte hon hem och jossan kom och hämtade upp mig. var sedan med henne till ungefär sex då hon släppte av mig hemma igen. jag tryckte i mig lite mat och sen ringde lisofiso. åkte ner på stan och sällskapade henne medans hon käkade på kinariver. kom hem strax efter åtta och sen dess har jag surfat runt lite. ska strax sätta mig framför tvn med mamma och käka en apelsin. mums.

juste, i haven't told you.. jag har kanske fått ett au-pair jobb i nz i höst. dt är absolut inget som är säkert än och allt sånt där men ja.. hoho, vi får se hur dt blir med alla mina planer. man får ju bortprioritera en del, eller skjuta upp. men dt jobbiga är att jag vill uppleva allt nu (nu som i medans jag är ung och dum och får göra korkade val och galna saker, inte som i när jag är 25 och måste börja tänka på framtiden in a serious kind of way). yäää anyhow, vi får väl se hur dt blir med allt sånt där.
skulle få panikångestattack och dö om jag fastnade i bajsuppsala hela mitt liv utan att ha fått varit med om ngt annat än vår bajsiga kultur och folksort.

nej, apelsinen skriker åt mig att jag ska käka upp den nu. så vi hörs senare, imorrn är dt pulkaåk med mina grymma tjejer! jag ska käka pannkakor och frysa rumpan av mig, sån är jag helt enkelt ;)
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ska ha min underbara pastasallad med mig. och godis, och chips. och massor massor. vi ska åka ett varv sen sitta och dricka varv oboy och röka hela dagen. underbart<3

2009-02-11 @ 22:27:11
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0