if i told you you're all i ever had, would you walk out on me?

tjolahopp.
för lite minde än en timme sen kom jag hem. rekordtidig morgon för att vara hemma hos sanna haha. melle ringde och väckte oss vid nio och kom sedan över för lite hejdå-frukost. då ringde pappa lite lägligt och dt vart ca 3 mils övningskörning och en halvtimmes läsning i körkortsboken. nu är jag verkligen påväg. ska boka halkkörning i veckan tänkte jag.
nu ska jag ta och göra iordning lite pastasallad med kassler och morot och sen käka dt medans jag kollar på big mamas house 2. efter dt blir dt dusch och lite sånt. eller så duschar jag först, hmm.. nej jag är hungrig så dt får bli en prioritering av maten.

ikväll blir dt häng med frugan och imorrnkväll blir dt en av de kända vänner&popcornkvällarna hos en liten underbaring som jag inte har träffat på år och dagar.

nej ni, magen skriker efter mat nu. har man fått fesken pellad hela natten så är dt klart att man blir utsvulten ;)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag höll dig vaken hela natten

2009-02-16 @ 13:13:16
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0