and we know it’s never simple, never easy, never a clean break

tja, tja, tja.
vart inget köp på stan för min del igår ;/ men dt faktum att jag ENDAST kan handla på gina försvårar iofs saker och ting. är lite intresserad av dt där linnet moa snackade om, men aa.. man vill ju inte vara en härmapa haha danspasset gick bra också, även fast jag bara var med en halvtimme. och restaurangbesöket var både mysigt och gott som fan. träffade sanna efteråt och vi bestämde oss för förfest i slavsta. fick rätt kul där efter ett tag, även fast dt kanske inte var så jättemånga roliga människor där. vi fick iaf skjuts ner till stan vid ..(nej jag ska inte ens försöka analysera vilken tid dt var) och hamnade en sväng på olearys. mallanfylla. sen visste vi inte riktigt vart vi skulle ta vägen, så dt blev ett rätt abrubt slut på kvällen med hemgång vid 2. såg imorse när jag vaknade att dratos hade ringt ett par gånger. dt hade tydligen varit dags för efterfest ungefär lagom tills jag hade somnat. kul, verkligen askul. ..eller? jag som var lite sugen haha

nu ska jag och mamma käka pizza, ya'll know what that means ;)
nej usch, jag måste sluta med dt där. USCH, fy malin fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0