i'm going through the same day, same place, same way i always do. then i saw you from the corner of my eye, oh you go to me. show me your colors, 'cause without you i'm blue.

nu ligger vi här i sängen, frugan och jag. vi har redigerat och trixat med projektarbetet hela dagen och även om dt inte känns som att vi har kommit ngnstans så tror jag att vi har gjort framsteg. när vi knopade lite på eftertexten så valde vi att tacka alla som har förgyllt vår vistelse i sthlm genom ett besök. vi kom upp i 72 personer där 70% av dessa var av den manliga kulturen. dt är så vi rullar, frugan och jag ;)

tror vi har gett upp lite nu och ska chilla gärnet ett tag (petra har redan somnat) och sen sätta oss och kolla på top model. sen blir dt tidig sänggång så vi hinner snacka lite innan mamma bli arg.


idag var jag i skolan för första gången sen den 14 november. och jag hade ingen lektion utan ett tio minuter långt samtal med min mentor, och sen käkade jag, petra och mellepelle lunch.
känns så grovt jävla bra.

tror att jag förresten har bestämt mig för att skaffa frisiskort. eftersom jag inte spelar fotboll längre, och eftersom jag inte vill dansa för ngn annan bajslärare än erica (som är i new york nu och satsar på sin egen danskarriär) så måste jag komma igång på annat sätt. funderar på att börja gå på åtminstånde danspassen och de där mage/rygg-passen på friskis och börja springa på rullbandet tills dt blir vår så man kan sticka ut och springa här i skogarna ;)

hoho, puss och kram på er. fan vad glad jag är just nu.
och petra är så jävla söt när hon sover på mitt ben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0