save your breath 'cause what's the use?

hejhejhallå (ja jag kör den igen)
nu har mina fina tjejer precis cyklat hem efter ett par timmars häng. jag ska duscha, byta om, och sen åka ner till flurran och parta loss lite.
vart iaf tjugo minuters spring idag, 3.2 km vart dt så jag antar att jag får vara nöjd med dt. sen käkade jag en banan och en apelsin och sen hängde jag lite med moa i receptionen. sen kom smarr och vi körde dansen och sen väntade vi tills moa hade slutat innan vi gick hem till mig. mamma hade lagat godaste pannbiffarna, godaste salladen och sen godaste fruktsalladen på dt. helnöjdtjej.com ;) sen har vi äntligen tagit den där "kolla-på-alla-zantebilder-kvällen" som vi så länge pratat om. så himla underbart och en sistaminutenflygstol plus en extrasäng till naxos i augusti skulle inte sitta helt fel. men vi får se inom de närmaste två veckorna om jag får nya zeeland-jobbet först. för dt är garanterat ngt jag kmr prioritera! och isf åker jag redan i juni och är borta ett bra tag. fan vad jag önskar att jag får dt, dt skulle verkligen göra hela mitt år! shit vad bra jag skulle må.

tror jag ska sätta på en film ikväll igen. så himla skönt att bara gosa ner sig i sängen och kolla på ngn gammal favorit. igår blev dt step up med mannen i mitt liv, channing tatum alltså ;) sexigare får man leta efter, och som dem dansar. herrejesus, jag kan verkligen inte ligga still. dt rycker i kroppen och jag får ont i hjärtat av tanken på att jag inte dansar längre. ikväll blir dt nog 10 orsaker att hata dig tror jag. var lite sugen på den redan igår faktiskt. men vi får se :)


och sen så har jag blivit utmanad på bilddagboken (ja jag hänger fortfarande där ibland) av pullan att skriva fem sanningar om mig själv. så här kmr dem. typ.
1, jag skulle ge himla mkt för att åka till svenska fjällen i vinter med ett skönt gäng, åka bräda och köra hårt på after skin. påsklovet, ngn som är på?
2, jag saknar 9091laget och sammanhållningen och lagandan. och fotbollen såklart. jag saknar dt varje dag.
3, min tanke på frisyr till studenten var brunt hår, lite lugg och mkt uppklippt. men jag vettefan vad dt blir av den skiten.
4, jag har panik inför framtiden. den gör mig ledsen och glad på samma gång.
5, jag är sämst på att komma på sånna här saker på beställning.

skulle uppskatta om NI ville ta en minut och skriva fem sanningar om MIG. alltid kul att se vad folk tkr liksom :)


puss och kram på er. och ja, ni vet att jag gillar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett nice om man får jobb utomlands alltså =)! Annars vet jag att du ångrar att du inte var med oss igår ;)



2009-02-21 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0