in your bed when you just can't sleep, you can crawl right into me

hej på er, hej på er, kära vänner!
jag vill börja med att tala om att frugan nu har blivit medelålders och gammal som en värsta tant. exakt idag för 19 år sedan så fick hennes lilla mamma springa runt och ha ont i magen för då skulle hon minsann ut i världen och strutta runt. vilken fin tjej hon har blivit, den där petris.
love u <3

ska väl fortsätta med att berätta att jag har haft en helt galet bra och lagom mysig dag idag. inkluderar man vänner så är dt väl klart som fan att man mår bra liksom. jag skulle inte vara någonting utan mina vänner, inte ett jävla skit.
vart väl två åk med lisa, liggandes på rygg (och mage och med huvudet neråt och med huvudet uppåt och över lisa och under lisa och med henne upp och ner och med mig upp och ner) medans vi frenetiskt försökte få lite glid. inget funkade. sen vart dt ett åk på en snodd pulka med melina från högsta toppen. jag var rädd och melina tvingade mig genom hot. jag var räddare för melina än för dt dödliga slut åkturen kunde få. så vi åkte. och med hela ansiktet fullt av snö kom vi iaf ner helskinnade. pjuh. sen vart dt lite after ski-pulk (japp så heter dt, vi smsade till 118100) i melles bil till everytime i see you (8) på repeat. till icamaxi för att köpa godis och sen vidare hem till mig. sen vart dt lite mer action under eftermiddagen men dt kan vi ta en annan gång.

pallar inte komma på ngt finnurligt slut på dt här inlägget.

Kommentarer
Postat av: petra

tack frugan <3

2009-02-12 @ 22:51:52
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0