i make believe that you are here, it's the only way i see clear

hej på er, hej på er.
kan ju säga att jag var riktigt aktiv där efter dt senaste inlägget. jag städade dock inte upp all skit på mitt rum men jag har lagt över alla bilder+musik till externa (plus sorterat upp lite där också), målat naglarna, bokat halkkörning, hjälpt till att laga pannkakor med mamma, pluggat teori och kollat på min jeff dunham-dvd :) så där lagom ansträngande aktiviteter att aktivera sig med på en bakisdag (förutom att baka bullar som mariekexet gjorde förstås hiu).

nu tänkte jag slå på en film och sen sååååååvaaahh. förstår inte hur jag kan vara så jävla trött hela tiden. shit senaste halvåret har jag varit helt slutkörd. men så kan dt gå, är väl inne i en svacka eller ngt. super väl antagligen för mkt. men nu sätter ekonomin lite stopp och dt är väl tur dt.

vi hörs väl imorrn i guess. pussiluren!



s!

Kommentarer
Postat av: Maria & Moa

Hej snygging! Vi tänkte bara höra med dig hur vi gör imorn. Moa slutar ju jobbet klockan åtta och danspasset slutar klockan sex. Då kan ju du och jag vänta på Moa och sen åker vi hem till dig, och kan vi äta hos dig då? Hehe :) Vi behöver maaat ... ! ;)



Puss på sötisfinisen!

2009-02-19 @ 23:46:12
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0