if i were a boy i would turn off my phone, tell everyone it's broken so they think that i was sleeping alone

hej hopp hallå.
har inget speciellt att säga idag, så ha dt bra haha närå, men jag har faktiskt inte så mkt att säga till er utan skriver mest upp dt här för min egen skull.
tis - lunch i skolan, mentorsamtal, sen ska petra och jag go wild hos mig, såklart sover hon över, min söta fruga!
ons - kanske åka ner på stan och plaska lite i vattnet på centralbadet med frun, sen umgås med josejosejosefinast.
tors - friluftsdag, tjocka på sig massa kläder och dra iväg till sunnersta för pulkaåk och massa gluffs. övningsköra med pappa.
fre - skola 12.35-15.35, sova TIDIGT.
lör - jobba på galapremiären av pinocchio 05.00-ca 12.00. jobbigt tidigt.
busy vecka.
vi ses kompisar, förmodligen nästa vecka haha
pussinussi.

förresten, när mina vänner är deppiga blir jag deppig. och nu är mina två absolut närmaste vänner deppiga, så jag vill ta chansen att tala om att jag finns här om jag behövs.
jag älskar er extremt mkt och lovar er båda två att allt kmr att bli bra!

Kommentarer
Postat av: petra

<3

2009-02-09 @ 22:46:11
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0