i will not break the way you did, you fell so hard

hallåhallå,
läget bra? skönt med fredag?
tkr jag iaf, även fast dt känns som måndag.
imorrn ska jag gå upp rekordtidigt.
typ kvart över 4.
ska göra iordning macka och dricka ikväll så jag kan frulla på tåget imorrn, kaching - en kvarts sömn insparad. ska väcka mamma kvart i fem sen så ska hon skjutsa mig.
för vet ni, dt går ingen jävla buss. natten till lördag liksom. sista nattbussen går härifrån vid 3 och första morgonbussen går vid 6.
tur att man har en kanonmamma.

så ikväll ska jag käka godis och slappa. precis sådär jävla lagom skönt som kroppen behöver ibland. känner att dt här är (trots godiset) min nyttigaste fredag på flera år. i vanliga fall är dt stress och fly och fläng och fylla. och oftast slutar inte fredagkvällens bravader fören en bit in på lördagmorgon. men nu, nu ska jag åka till en annan stad tidigare på dygnet än jag i vanliga fall har gått och lagt mig. och så har jag ju tränat. får inte glömmas. har köpt friskiskort nu och vart på mitt första pass sen jag var typ tolv år. dans, kul - och inte alltför jobbigt haha


nej ni, ska chilla gärnet nu. puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Maria

SHIT du har köpt friskiskort!! WOW



Vi LÄR träna tillsammans, aight? :)

2009-02-14 @ 11:09:09
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0