just trying to find my way back home, the old me is dead and gone, dead and gone

hallåhallå, gårdagen var kuliruli. vart ett par öl med jens, emil och martin på theodora. fredrik och robin kom sen och även dem fortsatte kvällen hemma hos oss. de var bara de två som sov över däremot, de andra valde att åka hem. iofs bodde de på söder så dt var inte direkt jobbigt att ta sig hem :P tror jag kom i säng lite för sent inatt och när jag vaknade imorse mådde jag piss. var inte speciellt bakis eller så, utan var bara råhängig. den här förkylningen vill verkligen inte släppa. dt går liksom upp och ner hela tiden. så jag gick och la mig igen, sov till ungefär två och sen gick jag upp och käkade. sen har jag packat och plockat lite här i lägenheten. har inte orkat ta tag i ngn direkt städning än men borde väl ta tag i dt också nu så jag iaf hinner börja innan petra kmr hem. ikväll blir dt wooohohook. så jävla gott.
är hungrig, och hatar att petra aldrig vet när hon slutar i förväg. fyfan vad äckligt, fick precis ett sms där hon säger att hon åker därifrån nu. fan vad bra, då börjar jag med maten nu!



sista dagen imorrn. känns helmysko, men vad ska man göra liksom.
imorrn kmr även smarro hit och sen blir dt lite zante-reunion.
ett par grabbar vi träffade igår på theodoras ska vi träffa tror jag. men vi får se.


puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0