i feel sunshine

dt var kö (läs kö) till rullbanden idag. asbra, verkligen. så istället för fyra kilometer spring blev dt 30 minuter cykel. mkt tråkigare och jag kmr säkert få träningsverk i rumpan nu (har inte suttit på en cykel sen i höstas). sen tog jag mig hem och satte mig i duschen. sen blev dt påklädning, mat, sminkning och nu sitter jag här. ska ta en buss ner mot stan om ungefär 45 minuter för att möta sanna och traska till gillet och alexanderlisa. vid 10 blir dt firman och överraskningsfirande och sen blir dt hook med 20åringen o co igen. shit vad dt känns som att jag redan har berättat dt här för er, äh skitsamma. ska kolla om jag behöver ngn väska eller om jag skiter i dt, är ju faktiskt mest bara jobbigt att släpa.
bjuder på en kvällens outfit innan jag springer till bussen.
se till att ha en kanonhärlig kväll nu kompisar,
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0