the world is cold but i don’t care, when you have flowers in your hair. i see color and i hear sound. and good things happen when you’re around.

tjorven.
hur är läget?


här har dt packats upp och rotats runt och spelats hög musik hela långa dagen. eller ja, nästan hela dagen iaf. blev väckt strax efter tio och då åkte familjen till ikea. blev en hylla och en sån där hemsk spegel som man ser allt i (läs: varenda liten skavank man har). nu är allt uppackat, sängen är fin och inte full med saker och dt är bara lite småprylar som jag måste hitta ett gömställe åt.

igår - asgosigt hos maria med massa härligt folk. skitfin ny lägenhet och jättegod mat (jag åt pizza vid halv fyra, kycklingsallad vid sex och paj och pastasallad vid åtta. mätt tjej)
nu - ska jag sätta på mig jackan och gummistövlarna (för ja, uppsalas väder suger aliensnopp) och sen sticka till fredrika och glo på en film. hemma kan man ju inte sitta och ha söndagsångest (som jag förresten numera inte kmr ha eftersom jag är ledig på måndagar. dra mig baklänges).
imorgon - blir jag förmodligen väckt igen för att följa med och sällskapa när sasha fortsätter på sin fula tatuering :)

puss och kram, vi syns på stan.

Kommentarer
Postat av: petra

du har inga skavanker

2009-02-08 @ 20:53:39
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0