lately things been coming on real nice

tidsfördriv .. take it or leave it.


1. Jag har insett att min senaste kyss... var amazing.
2. Jag lyssnar på... just nu, anything can happen med daniel lemma.
3. Jag pratar... massa skit
4. Jag tycker om... josefine
5. Min bästa vän(ner)... är dt bästa jag har!
6. Min första riktiga kyss... var rätt otippad faktiskt haha
8. Jag avskyr när folk frågar... hm, vet inte..
9. Kärleken är... you can't live with it, you can't live without it
11. Jag gillar att... ligga i min säng och gosa i flera timmar
12. Jag kommer alltid att... vara lilla malin ;/ haha
13. Jag är hemligt förälskad i... no one
14. Sist jag grät var... kmr inte ihåg..
15. Min mobiltelefon är... den absolut viktigaste materiella saken i min värld.
16. När jag vaknar på morgonen... är dt oftast skönare att ligga kvar än att gå upp.
17. Innan jag går och lägger mig... borsta tänderna (petra, säg dt med melodin kostar pengar hahahaha) och listerine
18. Just nu tänker jag på att... jag har dt så jävla bra.
19. Bebisar är... oftast cute men ibland asfula :)
20. Idag har jag... vaknat hos sanna, frullat med sanna och melina, övningskört med pappa, pluggat lite teori, lagat värsta maten och kollat på film.
21. I kväll ska jag... sova med frugis
22. I morgon kommer jag... övningsköra, boka halkkörning och träffa wallström.
23. Jag vill verkligen... att dt ska vara fler timmar varje dygn så man hinner mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0