im lovin' your smile and the way you get down

morrn'
allt bra?
seriöst, jag frågar er nu. jag vet att ni är runt 30 stycken som läser dt här och jag undrar nu hur varenda en av er mår!

jag har varit superduktig idag och diskat. och nu har petra kommit hem också och vi har börjat laga mat. ikväll ska vi ut med jens. jens och ett par stycken, vi får se om calle ska med eller inte. fredrik ska kanske med också. vi får se, man vet aldrig hur dt slutar.. dt här är sthlm baby!


nej nu ska jag inte hänga här mer, jag ska ta och smaka på pastan om den börjar bli färdig.

massa pussar och kramar till alla som känner sig supergosiga idag!

ps. tuuuuusen miljoner födelsedagshångel till smarrobarro idag. 18, dt är inte dåligt dt.


Kommentarer
Postat av: Melina

Jag mår braaa. Lite smått förkyld men annars så. Du själv då? Du berättar inte heller hur du mår! tell me, i wanna know. ps. jag har fått kryssningsbiljetten nu, how nice isn't that?! <3

2009-02-04 @ 20:58:12
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0