i can care less what you think

tjillivipp.
fan vad kul dt var igår. men hur kan dt bli annat? omgiven av folk med glatt humör liksom! tror jag blev beskriven som ..intensiv av en kille jag inte känner. hoppas dt var positivt haha men ibland måste man faktsiskt få vara lite crazy. och bara släppa allt. så där skulle dt aldrig kunna vara i uppsala, man känner för många! och så skulle man få höra i tusen år sen om allt man gjorde. därför gillar jag sthlm. för jag kan gå till ställen där inte en jävel känner mig eller bryr sig om mig. dt är skönt ska ni veta.
men nu är ju jag en sån där hyfsat social person så självklart var dt folk jag kände där vi var. ska jag börja dra namn? tror inte så många som läser ändå känner så många av dem men jag kör ändå; maria, petra, petra, lisa, emma, fredrik, gustav, rickard, jonas, max, andreas (?), calle, hampus (?). dem var vi där med. namn är inte min starka sida. speciellt inte efter ett par glas vin. dt var jävligt kul i alla fall, ville bara att ni skulle veta ;)
kunde knappt haft en bättre avslutningskväll.
men sthlm, dont worry - i'll be back before you know it.

anledningen till att jag är uppe nu är för att maria precis har åkt. gick upp och sällskapade henne vid frukostbordet och sånt där. nu har jag tagit datorn och lagt mig i sängen igen. jag undrar lite vilken tid petras föräldrar ska komma och hur vi ska hinna städa. men sånna där värdsliga ting löser sig alltid.

ikväll ska jag på fekke vid vaksalatorg. tror dt blir fetingkul. kmr träffa många som jag inte träffar lika ofta längre vilket känns supermegaultrabra ;) haha

ska surfa vidare nu tror jag, eller sova lite mer. petra har inte vaknat än. kanske borde käka lite chips. eller poppa popcorn. fan vad gott! kram och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0