every rule i had you breakin'

nu har jag duschat och väntar på att mamma ska komma hem så ska vi käka. blir lax och ris ikväll. sen kmr petra och hämtar mig så åker vi hem till henne för chillerillerill. blir alltså ingen övningskörning imorrnbitti men jag ska ändå försöka komma hem i tid så jag hinner ner på stan för att köpa örhängen och boka halk och antingen ett medelpass eller core. måste ju börja göra träningskortet värt pengarna :)



och just dt, vad fan är grejen med att dt har släppts en hel del jävla bra peace&fuckinglove-band????? och jag som tänkte att jag inte skulle dit iår pga av inga bra band och istället spara de 2000 som dt kmr kosta. lite redan-upplevt-dt-en-gång-kind of feeling. nu måste man ju tänka över dt här på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0