change your ways while you're young

ändrade planer. jossan är sjukis så ska träffa henne på måndag istället. och imorrn fyller morfar år, så då blir dt en liten visit där. (övningskörning dit och hem, yes sir)
ska ner på stan nu och träffa sanna, jag måste in på gina för jag har hittat presentkortet igen vilket är utmärkt för jag vill shoppa trots minus på kontot. ska även checka jonas nya chinos på holmlunds. sen blir dt träning på väderkvarn och sen direkt till etage för middag med mamma. sen ska jag träffa sanna igen (och kanske malin) och hänga lite. vi får se vart kvällen bär oss, allt jag vet nu att vi har ett alternativ som heter hemmafest i slavsta. men som sagt, vi får se. nu ska jag packa ner ett par byxor att träna i och lite mer grejer i väskan, man vet ju aldrig när man kmr hem nästa gång.
hör av er om ni har ngn riktigt kunglig plan för kvällen. man är ju alltid öppen för förslag.
pk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0