but i won't forget all the ones that i love

okej, nu har jag kommit på vad jag ska göra..

* flytta över alla filer från datorn till externa.
* städa upp lite på mitt rum, för frankly så ser dt förjävligt ut just nu.
* måla fransk manikyr på mina hyfsat långa naglar.

bra va?
eftersom jag inte tränade idag så blir dt 4 kilometer rullband på fredag innan häng med mois. sen blir dt danspasset med maria och efter dt gos med båda finitjejerna. (vad sägs om att göra en fet fruktsallad?)
på lördag blir dt middag på etage med mamma och efter dt kanske gillet med lite galet folk.

hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra Malin! Synd att du inte hakar på imorrn =)

2009-02-19 @ 19:33:21
Postat av: Mega

Vad sägs om en befruktad fruktsallad?

2009-02-19 @ 22:19:42
URL: http://megamini.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0