and even if your voice comes back again, maybe they'll be no one listening

hej på er.
fan vad glad jag är (fortfarande)
och fan vad jag inte förstår vad jag gör uppe den här tiden på dygnet.

hur är läget mer er? gjorde ni ngt kul igår?
själv har jag dt bra, ligger i sängen med ett glas juice och datorn och har precis tryckt i mig två mackor och ett litet vitaminpiller hoho funtar lite på om jag borde ta mig iväg till gymmet och springa lite på rullbandet igen. but on second thoughts.. nja, inte nu. nu är jag mer sugen på en fet godispåse. tror ni att vi har ngn hemma? nej. tror ni att jag har lust att betala för en? nej. dt gick 200 kronor igår bara för mig och maria att komma in. sen (eftersom dt var vardag och inga nattbussar och kallt som fan) så delade jens, linn, victor och jocke en taxi hem med mig som jag fick betala (150 kronor, fick springa upp och hämta kortet för ingen hade några pengar kvar haha).
nu har jag precis haft två personer i min lägenhet som har satt upp ngnting i våra lampor. radonmätare typ.. ska sitta tills i april. in case you care...
funderar fortfarande om jag kanske borde ta mig till friskis. core om 50 min som man kanske borde testa. fast nej, ska nog poppa lite popcorn och sätta på en film istället. dt lät som en mkt bättre ide.
vi hörs, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har också sån där radonätare. förstör hela inredningen, haha

2009-02-20 @ 00:14:57
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0